miércoles, 13 de mayo de 2009

Tonight Tonight



6 comentarios:

  1. Gracias por descubrirme, hai máis de dez anos, unha das mellores cancións da historia.

    Mañán pola tarde vou por aí a darvos unha visitiña, se me deixades :P

    ResponderEliminar
  2. Moitas de nadas ;)
    Eu coma sempre retorno os Smashing cando menos debería, pero que se lle vai facer, xa é tarde para cambiar XD. Encántanme as suas letras tan únicas dunha cor negrooscurocontoquesrosaparadespistar, fortes e impactantes e duras tamén, pero con esa música que só eles saben poñerlle.
    As veces con eles, encántame ata ser un Zero e non esquezo que The world is a vampire, hoxe máis que nunca.

    Ata mañá entón, non teño panteras rosas pero si galletas de chocolate do eroski que non son Principe pero a min gústanme máis, debe de ser porque non son monárquica XD

    Bicos con brazos

    ResponderEliminar
  3. Eu fago o mesmo, vou por etapas e por discos, aínda que normalmente aparco o Adore nunha esquina, porque non teño a moral o suficientemente alta como para escoitalo.

    Bueno, podemos facer unha cousa: levo eu o acompañamento para o café, algunha petición especial ou manía (ou alerxia) que deba coñecer?

    ResponderEliminar
  4. Adore é un sube a baixa que tes que estar en boa forma mental.....mellor sigue con el apartado ;)
    -----
    Si che cadra ben, se non están as galletas....Canela no :S
    Máis bicos, sempre con brazos

    ResponderEliminar
  5. BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN por fin sei de onde vén a miña manía!!! Eu ODIO a canela!!!

    Oki, pois se me da tempo, fágome con vitualla para a ocasión :)

    ResponderEliminar